ONE

EN dag kvar!!!!!!!! åh vad jag längtar. Dör så mycke jag längtar. Ligga vid poolen och dricka en drink! lovely. Hörde att  det fanns en konstgräsplan inom hotellområdet, så där kommer jag säkert spendera några timmar! och bada som en säl och bli brun. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm



Igår for jag och pappa och käka middag hos farmor och farfar, kött å potatis, mums. Kladdkaka, frukt och grädde som efterrätt, mumma!! sen for jag hem städade lite och sen kom tobbe, patrik å soffan och hämtade upp mig med skotrarna så vi begav oss till skolskogen och grilla å åt korv! Påvägen hem körde jag och sofi en skoter var,  sjukt kul!!!!!!!! såna stunder önskar jag att man haft en skoter inom familjen så man kunnat köra en själv!


Sen på kvällen for vi till patriks lägga i stan och såg film, prata och sådär! Blev övernattningskalas, haha. 5 st i en etta är fan inte å leka med!! trångt var de, men de gick!

kom hem för ett tag sen och ska skura och städa upp och kolla genom packningen en gång till så jag har allt! Då pappa kommer hem ska han grilla och ikväll far jag till mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0