LESS.

så förbannat jävla less denna satans teori. Är så arg att ja skulle kunna skjuta nån. tur jag inte ha nån pickadoll då :ppPPpP

lol. Nä, har varit hos läkarn, som jag visade mina fina fötter för och vi pratade och sådär. Ska få röntgen och remiss och sen blir det operation, NAJS MAN. Medans vi satt å prata så satt hon å stirra mig rätt i ögonen hur länge som helst, åsså tillslut kläcker hon ur sig "Du har så fina ögon" okej, det kändes heeeelt awkward efter att hon suttit i 3 min å bara stirrat mig in i ögonen.

har påbörjat min packning och är nog nästan klar. Ska bara ta mina ansiktskrämer och sånt men de lär ju bli de sista som ska packas ner. + skor.

ska till nodde ikväll med tjejerna, och blir nog en impuls tatuering, opsi!:-)




5 dagar kvar till teneriffa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0