DET KONSTIGASTE. EVER

Satt på körskolan och gjorde teori när de kom in en tur bakom mig å bara stirra, var läskigt å obehagligt, efter ett tag gick han men han kom tillbaka och tog mig på axeln å gav mig ett GIGANTISKT äpple, sa nej men han vägrade låta mig att inte ta emot de, tog då emot de, då gick han iväg och han kom tillbaka med en tallrik med vitlöksbröd och gav mig det och sa "du måste äta" så jag orka inte säga emot så jag ställde tallriken bredvid äpplet en bit bort, då fgck han iväg och efter ett tag kom han återing tillbaka, denna gång med ett glas juice! Vågade aldrig smaka.nånting, fanns en tanke i bakhuvvet att han kunde ju ha förgiftat allting!!! Knappt så jag våga gå därifrån, kändes som att han skulle bli arg för att jag inte ätit maten!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0