RITA ORA - R.I.P

första lediga dag har än så länge bestått av att vakna upp i husvagnet med mamma och sen begav vi oss in till stan för lite shopping. Fyndade mig rätt så mycket, är riktigt nöjd! Fick första löning idag, helt jävla oooook med pengar!!!!!
 
jobbat 4 dagar, och har nu 2 lediga dagar, sen jobb tors-fre och sen ledig helgen. min ENDA(!!!!!!!!!!!!!!!!!) lediga helg under HEEEEEELA sommarn!!! Och egentligen ska jag jobba ännu mer då under Psg men tackafan för att jag har en satans fin kompis som tar mitt pass istället!!! tack amme!
vägrar jobba min enda lediga helg, som jag dessutom inte heller tjänar nånting på.
 
ikväll ska jag baka med amme å soffe, till soffes födelsedagsfika, och sen kanske jag far till bersika för att se lillebrors fotbollsmatch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0