WATERCOLOUR

Har packat och ska strax bege mig till mors hus! Dagen bestod av sovmorgon till halv 13.25, 2 lektioner och ett besök på praktik platsen. + lite mys hos sofi (kortspel,kaffe och prat) inför träningen som väntade. Den gick ändå rätt okej,  min röst blev helt knasig efteråt, lät som en man, allvarligt, skojar inte! 

Duschat, packat och ätit lite. Imorgon börjar 2 månaders praktik på fritids, sounds good to me!

nä ni, mina vänner och ovänner. Ska börja traska nu med mina (för ovanlighetensskull3 väskor. Där väntar sängen och kanske lite film tittande. + lite mat där med, är hungriiiiig


ses

denna skulle gärna få överraska mig i kylskåpet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0