THE CALL - REGINA SPEKTOR

For till sporthallen och såg handboll med sofi, amanda och tobbe! :) Precis när jag kom dit kom ambulansen också, en som bröt foten. Fett coolt att få se det, och foten var helt blå och svullen och man såg vars de var ur led och åh de var fascinerande. (heheh) Har alltid vela bryta foten eller handen, fast kanske inte foten för då kommer jag alltid få problem med foten i fotbollen. Så nånting på armarna kan jag bryta!! :) hahah, känns ju inte sådär jätte normalt å vilja bryta nå...


Öjebyn vann iallafall! sen gick jag hem och började med middagen, ska äta snart och sen far jag till sofi och hänger. Får se vad som händer, men nånting blir det alltid.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0