STALLET

Gick till sofi där amanda också var, det bjöds på kortspel, kaffe(vänta va???) och kladdkaka. Sen kring 8 gick jag och mötte upp Lisa som var ute och red Axel, promenerade sen med dom till stallet, åååååååååååh fy vad jag saknat att vara i stallet alltså!!! var tvungen å borra ner näsan i hans päls och bara lukta och njuta! åh vad underbart. Passade på att sadla,tränsa och rykta också. heheh

När jag får körkort ska jag då skaffa sköthäst/medryttar häst iochmed att nästan alla som söker det bor en bit utanför öjebyn med dåliga bussförbindelser(?). Åh vad jag saknar det.


Ska iallafall dra en vända genom teorin och sen sova. Sista "jobbar"dagen imorgon, och imorgonkväll bär det av till Arjeplog för mys med Lisa och CO. Fint!!



fin parkering!

Kommentarer
Postat av: evve

de ogillar vi!!!! ;( Vill du ska till oss.........

2012-01-12 @ 22:31:32
URL: http://evvepevve87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0