mouahha

vilken underbar statistik jag haft under denna mobil-blogg-perioden!
Mobilblogg må ju vara de tråkigaste. Iallafall om man inte har en ifåån som kan lägga in bilder :P

Kändes underbart att få kliva av bussen idag och gå på öjebynsk mark. Som att det är saknat! Känns som att de var förra året jag var i här.. fast de var ju nästan de!

Haft det hur bra som helst i arjeplog, myst med evve och elis, busat, varit på galtis, och varit med lisa och CO. och glidit runt i en massa epor! That's life. Arjeplog ligger mig varmt runt hjärtat ska jag tala om för er!

Anlänt till pappa, packat upp kläder och ska snart packa ner lite kläder igen. Drar för pyjamasparty hos sofi ikväll. Blir en tidig kväll, är sjukt trött. Somnade efter 4 nån gång och vakna 05.20. 06.00 begav vi oss till arvidsjaur för halkbana, och det var rätt så kul! Nu har jag endast 2 saker kvar innan jag får brumma.....

Bussade hem med Lisa, Tackar för fina dagar i arjeplog och hoppas på favorit i repris till helgen då kanske! puss

Så känner jag för att lämna arjeplog!!



Kommentarer
Postat av: evve

kom teeeebaxxxx!!!!!!

2012-01-09 @ 23:13:59
URL: http://evvepevve87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0