JUST CHILLIN WITH SOME FRIENDS

For och åt middag med pappa på pentryt, var jätte nyfiken på vad som skulle hända sen, förväntade mig att få typ en bil eller nå,hah! Men efter vi ätit for vi ut och körde sen for vi hem. Blev lite besviken och tänkte "vad nu? ska de inte vara nån mer överraskning?" och när jag öppnade dörren så såg jag ett stort lakan som hängde för vardagsrummet där det stod "EMME :P"

blev jätte rädd,glad,konstig och allt sånt där, fråga pappa, vem är här?!?!? haha, men förstod sen ganska snabbt att det var sofi för hon retas med ":P" haha, så jag öppnade skynket och där stod alla mina fina tjejor!!!!! Tack så himla mycket för kvällen och presenten! hade 5? presenter att öppna, blandannat en vattenpipa! Så den har invigts ikväll med dom! Även lekt massa lekar, myst och ätit fika, godis och sånt.


Åter igen, tack till alla er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bilder kommer sen!:) ska lägga mig och se paranormal activity 3 med sofi strax! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0