I WANT TO STAY FOREVER

Haft en grym helg! Den spenderades i arjeplog hos min syster, med familjen. Fredag kväll for jag till johan och spenderade tid där.

Lördag gick vi ut ett tag och sen for vi och badade och sen såg vi innebandy. K4 - Argentum asså fyyyy åt fan. Måste vart den jobbigaste matchen på länge jag sett, rent psykist. Gubben ovanför oss skrek så inihelvete, och nä. Men Argentum vann iallafall, de förtjäna dom!
Käka plankstek till middag lördagkväll och sen började jag och evve fixa oss inför min premiärkväll på krogen, hehe! Kring halv 12 for vi dit, och det vara bara killar. BARA. jag hann bli rädd att vi var på nån bögkväll eller nå, men det var det inte. Hann prata med bandet som skulle spela, blev uppdragen på scen där dom spelade för mig!! hehe azum.

Drack massa goda drinkar, tequila shots, och trevligt folk! Satt mest och babbla på med evve, rickard och joel. Men en riktigt bra kväll hade jag då iallafall! kring 2 började jag och evve vandra hemåt. I nerförsbacke. Där det var halkigt, kändes som att jag låg ner mer än jag stod på benen! Gick och träffa johan och nån, for till racksund och spenderade natten där. Mys!

bakiskänslan som kom idag när jag ställde mig upp var inte sådär jätte trevlig! så dagen har i ära bestått av lathet. Sovit i soffan framför film och sovit hela vägen hem i bilen. Ska packa nu och sen fara till pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0