HALKUS VALKUS

Mamma har ringt idag till en läkare som ska prata med en ortoped(?) som kommer höra av sig och sen får vi se om det blir operation. Vilket jag tror på, och hoppas. Har haft mina halkusar så länge jag kan minnas även mina freaklånga pek tår.. Har alltid haft problem med skor, på sommaren räcker ett par skor kanske i 2-3 veckor innan dom är sönder. Mina "läder"kängor har nu gått sönder vid halkusen för att foten blir så bred att de spricker. Och det är smärtsamt ska jag tala om för er. Alla nya skor tränger, mina långtår ligger nerkrökta under tån själv, vilket också gör att tån blir "högre" och tränger i skon.


detta är en halkus valkus, har dock inte lika extremt men det är nära.


lånad bild från google, men hoppas på att få en normal fot efter eventuell operation!

MEN blir en lång tid utan fotboll.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0