MIRRORS

Sitter på skolan och är dötrött, somnade i princip direkt jag kom hem till mamma igår!

Både lördag och söndag bestod av shopping, är super nöjd med vad jag har köpt i helgen. Bilder kommer senare, I PROMISE! har fett snygga shorts och bikini, mums.

Lördag kväll åt vi på en thai restaurang precis bredvid vandrar hemmet Jai Thai Food och fyfan så gott det var. Thai garden kommer aldrig mer vara gott. haha! Vi dog i matkoma lördagkväll, vi kom hem från restaurangen halv 12? krampade i sängen ett tag för magen gjorde så ont av all god mat, hehe, sen somnade jag skönt nångång före 12!

Söndagmorgon startade vi med att pressa 2 cheeseburgare på donken, så äckligt gott typ. haha, vi har varit så sjukt feta i helgen! haha. men gott var det!


nu tog min skrivlust slut, ska skriva klart mitt arbete här och sen ha gympa. Och sen ska jag äta middag hos soffe, myyyms!



hahahahahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0