KÖRKOOOORT!!!!!!!!!!!111

Äntligen har jag fått körkortet!!! efter en rad dagar med stenhårt plugg är det nu äntligen mitt, ååååååååååh vilken lättnad!!!!!!!!!! känns som att 100000stenar har lättat från axlarna nu. fy satan!

mamma kom med bilen direkt jag klarat de så körde jag till manges jobb och hämtade hans bil och därifrån for jag och sofi ut på äventyr i staden! Dunkat musik och vart sjukt jävla glada! Amme hängde också med ♥ är så glad när jag är med mina venner och att jag fått körkortet. fy så olagligt glad jag är typ.



Markus och emelie kommer på middag snart, blir palt som serveras.. sen far jag och lämnar lillebror hos hans kompis och sen vidare för att hämta upp soffe å amme och sen till bersika på träning. Och kvällen spenderar jag i stan sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0