LINGON BALSAM

Sitter och lyssnar på U2, helt okej. Fryser som satan, har fått mobilen påfylld med pengar, tack så mycket!!!
Det räddade min månad! Börjar 1 timme senare imorgon, och slutar en timme senare. skönt med sovmorgon men jobbigt att gå längre!

är sjukt trött, ögonen kliar och jag gäspar hela tiden. Inatt sov jag med kläder, mjukis, linne, sockar och virade in mig i en filt + täcket, vilket resulterade i att jag sov gudomligt bra! Vaknade tillochmed före alarmet och var förvånande pigg.  Varmt och skönt var det också!

idag på mötet pratade vi om säsongen som varit, vi kollade hur det gått och sådär. Sen fick vi fika!!! och glass. Och vi fick se en match dom hade filmat in när vi spelade mot älvsbyn på björkis, pinsamt när man såg sig själv springa där....... nåja, längtar till avslutningen nästa helg också!!!!! it's gonna be aaaaawesome. Umeå!!

Arjeplog imorgon också, längtar som ett as.

godnatt


vaa? vadå bränd??



fett fula.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0