KLASSFOTO.

Grattis emelie än en gång förstör du klassfotot med ditt face. Denna gång med flit. typ. såg helt dryg ut, kommer se nå så jävulskt dryg ut. Hade vi haft tema hade jag varit gladare. SO MUCH HAPPIER. Men men, om vi inte har nå tema i 3an så bojkottar jag fan skolfotot. äääääälskar att våra klassfoton är tråkiga. VILL HA TEMA!!!! vill ha roliga bilder. roligt fula bilder. istället blir det en dryg emelie på fotot. LOVE IT
enskilda blev väl okej. tror jag.


For hem tidigare från skolan, illamående och ont i huvvet. perfect match. försöker få hit sofi och se hur många lingon finns det i världen = världens bästa film. underbart rolig film, love it.


ska se klart greys, sen får vi se om jag får besök eller inte. roligt inlägg eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0