JU MERA DOM SPOTTAR PÅ MIG, DESTO SNABBARE KOMMER JAG Å BLOMMA

är förbannat less på att det ska regna. Man blir allvarligt typ deprimerad av det. Tragiskt att det ska regna så förbeeeenat mycket! Igårkväll trodde jag typ att taket skulle gå sönder så mycke och hårt det regnade!

Jag drömde inatt att hela familjen satt där nere vid bordet och åt middag, när vi plötsligt hörde massa fotsteg här uppe i mitt rum, först hördes det en gång, då upptäckte vi det och vi satt och lyssna, sen hördet det igen mycker markantare och mer bestämt. Man hörde att mina garderobsdörrer öppnades och att nån var där och rotade. Jag, mamma och sebbe sprang in till toan och hade dörren lite på glänt så vi skulle kunna se upp litegrann om "det" möjligen skulle försöka kolla ner från trappan, mange stod i trappuppgången och lyssnade, och när vi då står inne i badrummet, så ser jag hur en man böjer sig över räcket där uppe, han var smutsig, obehaglig och o"fin". Fick panik och skrek "vem är du?!??!!" han svarade lugnt att han hette nånting, kommer inte ihåg vad, också började han gå ner lugnt och stilla. Han sa att han var en fönstertrjuv och att jag hade lämnat mitt fönster lite på glänt under natten, så då hade han under dagen kunna fiffla upp fönstret och ta sig in.... där han tagit kläder osv. Och EFTER att mannen gått ner, så kommer judith grahn ner också!!!!!!!!!!!!! wtf. hahah.


iallafall, den där mannen var förbannat läskig. Jag är hemma själv, och sjukt rädd- Gick på toa imorse och jag befarade(?) att se den där sablans mannen i trappan!!! åh, hade ett i-just-wanna-die moment.

men som tur var det ingen där!! Sitter däremot och lyssnar idel öra efter alla små ljud, vilket inte är smart... hatar när jag skrämmer upp mig själv.

jajaj, typ det jag ville berätta bara. heeeei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0