IT'S A LITTLE BIT FUNNY

Är arg. Obeskrivligt arg!! Har fått en till avstängning, imorgon. Bara helt sådär. Poff.
Jag har redan fått mitt "straff", jag har redan stått vid sidan om. Men nejdå, fick en avstängning till på onsdag. Blir så jävla arg, man kan fan inte bara komma helt plötsligt igen "avstängd." Domare ska följa regler. Tävlingskommitén ska följa regler. Dom gav mig en matchs avstängning. Dom skrev i brev att jag försökte sparka, slå och stämpla ner spelaren. Frågan är ju varsfan domaren hade ögonen. Kan ju om tala att jag gjorde inget av det. Helt jävla sinnessjukt. Dom bestämde att jag skulle stå över, och nu i efterhand kom de en till. så jävla frustrerande och irriterande.

 
typ jag.



träning nu iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0