DID YOU EVEN THINK ABOUT ME WHEN IT HAPPENED?

När vi var och handlade idag så ringde farmor och frågade om jag hade tid imorgon, för hon ville ta med mig på en shoppingrunda! åh, vad jag älskar min go farmor:-) världens bästa. Kändes som att de behövs lite tid med henne!

Blev inge gym då ingen hörde av sig om dom skulle dit eller ej. Har legat hemma och sett idol och ätit glass, ändå okej.

En sak som gör mig ledsen bara jag tänker på det, är att jag reagerar jätte mycket på pälsdjur nu. Både hos mig och sofi kliar mina ögon sjukt mycket, och speciellt när jag ligger i min säng där smulan oftast spenderar varje natt♥ hur som haver. Om det skulle vara så att jag är allergisk är enda sättet att avliva henne, eftersom hon är en vuxenkatt och om vi skulle ge bort henne nu skulle hon ändå springa hit, för det här är hennes hem. Bara tanken får mig att bli ledsen och tårögd. Skulle vara bland de jobbigaste jag gjort.




gammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0