THE WORST THING IS THAT YOU DONT EVEN CARE ABOUT ME. NOTHING AT ALL.

kom hem för ett tag sen. Hade gärna velat stanna hela veckan ut i arjeplog. Och veckan efter, och veckan efter det och alla veckor efter det. Men nej, back to reality!!


Lördag bestod av stan med mamma och evve, lunchade och sådär. Påbörjade våran hemresa till arjeplog kring 3, kom hem kring halv6, typ. Åt middag, och på kvällen började partajet! Satt och spelade med andra ord och hade det riktigt trevligt! :-) sen for vi vidare, och blablabla. Stannade i samhället hos några bstare, där det var fullt ös, helt okej! Gick hem kring 2, i höga skor, leggings, och min jacka utan päls på huvan. Någon i arjeplog är tydligen så tattig att dom tog den, tragiskt nog. + att det var minus grader, gode kallt var de!

kom hem, la mig på soffan och såg tv, somnade och när jag vaknade och skulle stänga av tvn hör jag nån säga "schysst ens!" höll på å skita ner mig, men evve hade kommit hem och satt också i soffan, som jag inte ens märkte. Blev iallafall skiträdd och gick och la mig. vet att alla antecknar men just nu ordbajsar jag i brist på annat. kul fucking liv.

tillbaka i piteå, kul liv!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Kom tebax Sis! <3 Miss U redan ;( & Elis gör också de.. Han har typ letat dig här hemma

2011-10-09 @ 23:22:09
URL: http://evvepevve87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0