ALL THE WORLD

Helgen har spenderats hemma i sängen, sjuk. i fredags for jag till pentryt och åt med tjejerna men jag mådde så sjuuukt dåligt. Bad mamma hämta mig, for förbi  några för dom hade ett ärende, låg å grina så ont/dåligt ja mådde, de visade sig att jag hade 40 graders feber. "Heeeeeeeeej feber!!"
Kom hem, bädda ner mig i soffan och såg tv, gick upp, gick ner, spydde(älskar att det gör så fruuuuktansvärt ont i kroppen att spy), gick upp, sov, vakna, sov vakna, osv ni vet hur det är att ha feber. Svettas som en gris men fryser som en nakenhund. jätte jobbigt. Svettigt lakan, svettigt täcke, svettig filt, iskallt i rummet. nä, men det var en jobbigt natt. Vaknade 6 på lördagen, såg tv hela dagen. Duschen var efterlängtad kan jag tala om!

Mår inte lika illa och har inte lika hög feber just nu. skönt det iallafall. Men mår ändå illa, hostar och har ont i huvudet och i hela kroppen. Ska packa och sen fara till pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0