WHAAAAAAAAT

Började med att jag, sarita och lisa satt och prata om mönsterlåsning tror jag? och då fixade jag så att jag hade det, och jag hade valt mönster å allt, så jag låser mobilen för att prova och när jag ska låsa upp så kommer jag inte ihåg mönstret............. testade flera gånger, men icket. satans hjärna. Funka iallafall inte, sen kom de upp nå om google-konto osv, men det funkade inte heller. TRO MIG satt i 30 min(!!!!!!!!!) och försökte. kollade alla sidor jag hittade, men inte de.. :( åh. Efter skolan for jag till The phonehouse i gallerian och dom sa att det täcker inte garantin och att jag måste betala det + att den måste in på service....

jag som bara ville ha mönsterlåsning.... </3


är hemma nu iallafall, ska äta och sen på träning ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0