VÄGRAR ATT VAKNA

Mattee & Empa – Vägrar att vakna helt klar min nya nötarlåt, den är inte sådär världsbäst, men det är nånting i låten som får mig att vilja lyssna på den hela tiden.


Hur som haver. halv 11 imorse väckte pappa mig och jag trodde seriöst han skämta?!??! asså va, gick upp kvar över 11 iallafall, dödare än en zombie, åt frukost och körde till stan. Farmor insisterade på en runda på stan,så kom tillbaka några kläder rikare, och farmor lite fattigare (världensbästa fammo♥)

Men ska få det i julklapp, synd de är "så" länge kvar bara,hoho. Påväg hem for vi ut och körde en långrunda i piteå, och kompis, de gååår bra nu! nöjd att jag klarar de så bra, (om jag får skryta) och pappa är stolt :):):) om 4 dagar+ 20 dagar, om 24 dagar far jag till arjeplog!!!!! åååh, nu är de inte länge kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0