.

1 – 3 sanningar om dig själv, som så många nog inte vet
> har egentligen ljust hår, typ blondbrunt
> Har perioder då jag seriöst funderat på att sluta fotboll, beror oftast på att jag känner mig emo, ingenting går bra osv.
> hatar när någon skriver fel, måste alltid rätta till de!!
2 – Meningen bakom ditt bloggnamn
> emelie laestander. Har haft "emelielaestander" men då mina föräldrar hitta den så tog jag bort den, ville helst ha ett liv utan dom. haha, skriva ut mer personligt, utan att dom ska komma och börja fråga massa
3 – Vad heter dina allra bästa vänner?
> Har bara en allra bästa vän, och det är sofi. Har många "nära" vänner, men hon är den allra bästa.
4 – En vana som du önskar att du kunde trolla bort
> sluta tänka på vad alla andra tycker om mig, därav dåligt självförtroende
5 – En plats du aldrig kommer glömma
> mullejaur, mormor och morfars stuga.
6 – Favoritsuperhjälten och varför?
> vet typ ingen superhjälte..
7 – Den som har störst inverkan på dig
> familj och vänner
8 – Mål på kort sikt för denna månad och varför?
>plugga till körkortet, och även sköta skolan.
9 – Något du är stolt över
> ingenting typ.
10 – Låtar du lyssnar på när du är glad och när du är ledsen
> glad - Tove Styrke – Million Pieces en av dom jag lyssnar på
> ledsen - Gavin DeGraw – Soldier, AiluCrash – Jag saknar dig (den bara för att den är så himla känslofull, grinar typ alltid.)
11 – En tid du saknar
> sommaren!!! allt är så himla bra, bekymmerslös, inget plugg, bara kompisar och fotboll!
12 – Varför började du blogga?
> vet faktiskt inte. Kul att få skriva av sig, ungefär som en dagbok. + att man kan visa bilder
13 – Hur ser ditt hus ut?
> hos mamma, ganska så stort blått hus, 2 plans, hyfsat stor altan inglasning och garage.
>hos pappa, enplans hus, beiget med vita knutar, ganska enkelt.
14 – Vilka består din familj av?
>hos mamma - mamma,mange jag och sebbe.
>hos pappa, jag och han.
15 – Sätt Spotify på shuffle – skriv de första 5 låtarna som spelas
Adam Tensta – Scared Of The Dark (With Billy Kraven)
Plain White T's – 1, 2, 3, 4
Hurts – Wonderful Life
The Fray – Never Say Never
Juli – Perfekte Welle - Session@AOL Version
16 – Hur har du förändrats senaste året?
vet faktiskt inte. Känner dock att jag mognat med ansvar, jag kan faktiskt ta ansvar när jag väl måste. Jag är inte en liten 13åring som mina föräldrar ibland kan tro, och låter mig inte visa att jag kan ta ansvar. Sen vet jag väl inte så mycket mer om hur jag har förändrats.
17 – Någon som du skulle vilja byta liv med för en dag, och varför?
> michael jordan, han tjänar ju fan pengar när han ser bio. (kolla länken!!!!!!! så jävla sjukt.)
18 – När du ligger på din dödsbädd och blickar tillbaka över ditt liv, vad vill du att du ska tänka då?
> att jag förhoppningsvis haft ett bra liv som jag kan vara nöjd med innan jag signar out.
19 – Smeknamn du har, och varför du har dom
> hahah, lesta, lestis, lerre, leffe, leffis, lerris, lerro, ferre, festis, jaa listan är lång!! det är en bra fråga :-)
20 – En kort förklaring av hur din framtid kommer se ut
Att jag går ut skolan med betyg som jag är nöjd med, går en bra utbildning, skaffar ett bra jobb i ett område där jag vill bo, hittar en fin kille och får ett bra liv. och kanske ett barn eller två!
21 – Något som gör dig glad
> mina fina vänner, min familj, fotboll och inte ha några läxor. hehe
22 – Vad gör dig annorlunda till skillnad från andra?
> har krokiga fingrar och en(två) onormalt lång tå och kanske lite annat men de skriver jag inte :-) Nä, men de är väl it så mycke egentligen. Är rätt så blyg av mig, beror på vem jag är med.
23 – Något du längtar efter
> Julafton, nyår, januari, trästocks, pdol och sommaren!
24 – Ett brev du fått
>öhm, vilket brev som helst? senaste var att jag var allergisk mot min kissebäbbä. (ingen bäbbä längre, men hon kommer alltid vara min bebiiiis)
25 – Vad man hittar i din handväska
>pennor, post-it lappar, parfym, kammar, papper, tamponger, en necessär, Ipod, kollegeblock, sudd, vantar och fortfarande lite kvistar från trästocks, haha!
26 - Din absolut favorittid på året
> sommar!!! även jul och påsk litegrann, mysigt med snö och skoter.
27 - Varför gör du det här jobbiga testet?
> fördriva tid och hoppas på bättre tider.
28 - Har du bra humor?
> frågar du mina vänner så kommer dom säga att den är sämst, men ändå får jag dom att skratta :-)
29 - Vad har du lärt dig senaste månaden.
> ta tag i saker direkt.
30 - Dina favoritlåtar
Laleh - ängeln i rummet
lupe fiasco - the show goes on
olle hedberg, andreas weise, linnea henriksson, geir rönning - world hold on  (finns endast på youtube)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0