MADE OF

Efter att jag sett Så mycket bättre igårkväll, så tog jag risken att gå till stan. ensam. Med min mörkerrädsla, att gå genom öjebyn och på vägar där det inte finns någon lampa, men jag kom iallafall fram efter 55 minuter! Lycka när man såg linns hus. haha!

vi satt iallafall och mös och pratade om allt möjligt, skönt mysprat med finaste! fick hämtning där kring 2, for hem till sofi, drack lite kaffe. (försökte åtminstone!!) och sen spårade kvällen ur! haha, ett bra tag sen jag hade så kul. Somnade därkring halv 6 imorse, och vaknade kring 2.

ätit middag för ett tag sen, och ska packa och städa ihop lite och sen bär det av till innebandy.


sjukt söt. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0