LITE ÅNGEST SÅDÄR BA

Sitter och kollar bilder på tatueringar för att få lite inspiration till då det äntligen är min tur att få sitta och bli stucken(och för engångs skull inte vara rädd), hittar superfina texter, placeringar och textstiler. Sitter å fantiserar ihop en fin tatuering med text,placering å allt, tills verkligheten kommer ikapp. Hade jag haft en finare kropp hade det varit dölätt att hitta en placering som jag skulle vara nöjd med. Höften har varit en tanke, men nej. Och en text på revbenen, men nej. Och en under "bhn" om någon fattar, men icket. Denna kropp förstör alltihop. haha! Meningen med att jag skriver det är inte att jag vill att alla ska säga "men sluta, du har fin kropp" blablablabla, för det är inte min åsikt,  utan det är det att jag har beslutsångest och det är inte att leka med! Vill ha en kropp som jag kan vara nöjd med. Kapa lite på höfterna, ta bort lite kroppsfett osv, ni vet hur det kan kännas ibland.
"fan va fet jag är, måste sluta äta godis och onyttigt och börja träna." Blir de så? nä, för då kommer tanken
"äh vafasen, jag är 17, LEV LIVET!" och då jämnar det ut sig och jag skiter i det.  så bajs på det, och fuck life. Litegrann så känner jag. (skyller litegrann på att jag är kort också, allt klumpar ihop sig då)

hahah, känns som att det blev lite... to much, i detta inlägg. men whatever, ni behöver ju inte läsa om ni inte vill!


Fysjutton, råka just klicka tillbaka å trodde allt skulle försvinna, men dra på trissor! INlägget hade visst sparats som utkast, tacka fan för det. haha.

Nu ska jag byta om, för att sen fara och förbränna lite fett på fotbollsplan. SES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0