LESSLESSLESS.... - LESS!!!

bara jag som känner att man vill dö då man kommer hem efter skolan? då man har använt hjärnan hela dagen, och då man kommer hem hinner man knappt vila innan man måste börja göra saker, plugga till körkoret, städa rummet, häng in i garderoben, NUNUNUNUNU. blir less. vill dö.

trotsar och sitter vid datorn i väntan på bättre tider. Nyss dukat och efter det ska jag ut och gå. For in till elgiganten idag och fick nya,för mina gamla gick sönder. Ska promenera bort all ilska och lesshet jag har. Helst av allt vill jag lägga mig och sova, vakna upp imorgonbitti pigg som en lärka, ha en bra dag och en fortsatt bra helg.


Kommentarer
Postat av: sofi

och fick nya vad? VAVAVAVA!??!

2011-11-24 @ 19:09:05
URL: http://ssofiiihl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0