INTE DET ALLRA BÄSTA KANSKE

Hade världens bästa kväll igår. Först finmiddag här hemma och sådär, sen vidare till linnea där vi hade klassfest, alla var där förutom 2, och det var en helt superperfekt kväll! Det måste göras om flera gånger om och om! ;-)

Sen kring 11? kom pappa och skjutsade mig till stan, till patrik där dom firade wille. Var inte så mycke folk när jag var där, men vi gick till bigboy och åt sen kring kvar över 1? kom pappa och hämtade oss. Kom hem, la mig i soffan med täcke, lyssnade på musik och hade tända ljus, somnade ett litet tag och kring halv 5 gick jag och la mig i sängen. Väcktes idag, kvart över 3! hohoh


("tacka gudarna för smink!") vet inte om jag tackar dom längre, ser ju bara likblek ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0