GREYS ANATOMY

ligger och ser GA just nu, har även hunnit plugga teori idag! :-) nu är det mindre än en månad tills jag ska till arjeplog för intensivkurs. som jag längtar!!!

Känner mig en aning stressad över att ha missat 2 dagar. Redovisning på torsdag i engelska och har inte skickat arbetet till mig själv så att jag kan jobba med det hemma. Känns inte sådär superbra. Får antingen sitta över imorgon eller skicka det, så jag kan jobba hemma med det. har träning imorgon också, känns superbra att få ta ut all energi då. Har mest legat och sovit dom här dagarna, och smörjt ansiktet. (kul att veta, i knöööööw)


har köpt fikalådor av sofi,amanda och "ponny" också. haha, så två kartonger kakor ska leveras hit sen! Lär bli kakor och tvmys då. långt och onödigt inlägg, avrundar här ses



den här filmen var förövrigt underbar. blev smått kär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0