FAN FÖR BASIRON.

Igår for jag till ica och mötte upp sofi, köpte gotta och gick hem och såg idol ett tag! Sen tog vi bussen in till stan till minna, gick hem kring halv2-2? var hemma 3 typ, såg lite film sen somna vi kring 4. Vaknade kring 1, såg film, grät lite och sen har vi ätit. och kastat ägg till varann!!!


och nu till rubrikens skapelse. I torsdags skulle jag tvätta ansiktet och såg att vi hade basiron, vet att det är mot acne, men jag tog och smörjde in ansiktet för jag tänkte "Det kan ju inte vara dåligt, det måste ju ta död på alla smutsigheter i ansiktet typ." och igårkväll så blev jag röd i ansiktet och fick utslag typ? hela ansiktet var rött där jag smörjt, och det bränner ashell... det är jävligt fint. Ser ut som att jag bränt mig, + att jag är vit runt ögonen och munnen. FETT FINT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0