@ schooool


Jag var på skolan 09.00 imorse, den enda som var här i klassen. Men sen kom två till, men ändå. Resten börjar NU. ska ha datakunskap nu, så kändes jobbigt att stiga upp 7 när resten stiger upp 11..  Nåja, all engelska bortgjord och det känns inte annat än bra!

Hade paddling igår på gympan, fy tusan va jobbigt! Men jag och lisa kämpade igenom allt och vi vann;-) bäst.
På kvällen for jag och hjälpte sebbes tränare på träningen, så jag var hjälptränare var riktigt kul! Och efter det, for jag mamma och sebbe och sprang på grisan. Blev ingen riktig runda när vi hade en som inte "orkade" springa. nåja!

träning ikväll, match imorgon och på torsdag. Hoppas på att få spela båda, men får se hur laguppställningarna ser ut sen.

Har inte orkat packat upp min dator hos mamma, därav ingen uppdatering! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0