JUST SMILE AND SAY FUCK YOU.

Hade en dag som gjort mig sur idag. Delvis för att vi har brännbollsturnering imorgon och min klass är tråkig. Ingen vill klä ut sig. För fega för att skämma ut sig kanske. Eller för coola.  Blir iallafall jätte sur, det och att alla har en dålig attityd till brännbollen imorgon, säger bara- Gud va kul det ska bli att spela med dom som inte ens vill och dom som inte kommer bry sig ett skit!


Ska försöka att inte vara sur hela dagen, har en träning och plugg att göra ikväll. Sen får vi se om jag orkar göra nånting efter, känner att jag kommer vara dryg. Sista skoldagen imorgon, förbannat skönt!  Sen har vi bara slappa dagar kvar. Börjar egentligen halv 10 imorgon, men duktig som jag är ska jag dit halv 8 för att 08.10 göra 1:ans sista prov! Lättnad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0