intresset svalnar

Förlust. Känns fan inte bra, är jävligt besviken på mig själv. Våran förra tränare Peter kom och coachade oss. Svikte han. Och laget.. fy. Tycker att jag spelade jätte dåligt, nä usch, vill inte ens tänka på det. Efter alla matcher i år känns det som att mitt intresse blir svagare, fast jag vet att jag innerst inne aldrig skulle kunna sluta spela fotboll. Ändå känner jag att jag vill sluta, och sluta vara besviken över mig själv då jag spelar dåligt. Usch.


Har iallafall duschatnu, ska packa nå kläder och klä på mig sen fara till Sofi. Blir att sova där, eftersom dom har gjort om busstiderna så slipper jag gå till bibblan på morgonen.. jåppppigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0