bildbomb

For och käka på stan med lisa och petra på max efter skolan idag! :-) Vi slutade halv 12, så vi for och käka där istället för fisksoppa på skolan! Vi satt iallafall och pratade, och det var riktigt skönt att få prata om allt! :-) Thanku girls för en fin avslutning på dagen! Det blev en hel del skratt också, underbart;-)

Sen gick vi in till stan, hittade en jacka jag ska köpa imorgon, blev kär i den! Bild kommer.
Efter ett tag for petra och lisa hem och tobbe kom in till stan, så gick omkring med han ett tag tills bussen gick. Är hemma nu och ska städa! Sen ikväll far jag och dömmer och tjänar lite pengar, KATSJING. he he.

Plus att jag sålt 2 par skor, så lite pengar där med!



Har lagt in bilder från kameran, så lägger in lite nu!



lagfest

arjeplog

var duktig och skottade ut snön i solen så de skulle försvinna!!!!



var lite jobbigt att fara från det här vädret!

fin pojkarna




ser ut som att jag stryper hon.. haha. Men man måste hålla i halsen så hon ligger still!



efterlängtat paket!

och sista bilden, jackan jag ska köpa imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0