Arjeplog!

Vaknade för ett tag sen, ska ta mig nånting att äta strax! Igår då jag kom for vi och handlade och sen vidare hem för att göra maten. Fick även besök ett tag, och sen kring 11 gick jag och evve ut och spelade ute Yatzy, kul var det! Sen in och spelade lite skip-bo, vi hade planera att se en film som var efter 12, men mina ögon orkade verkligen inte så vi gick och la oss!


Nåja, idag hade jag tänkt vara snabb och smidig. Har tänkt att jag ska hinna kratta, skotta ut snön som är på gården och börja rensa rosenbuskarna, åh vad duktig jag är! (positivt tänkande) Hoppas jag hinner allt, skulle vara kul om allt var klart då dom kom hem :-) hehe. Vädret är på topp, så det blir nog en bra dag! hört att det blir en god middag idag också, dagen blir super.



där var han en liten beebis ♥

nu har han ju blivit stor, charmpojken!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0