lilla lady

Fullständiga namn är: Emelie Maria Frida Laestader
Stjärntecken är: Vattuman
Relationsstatus är: singeeeeeel.
Min familj är: bra.
Äter helst: god mat. hehe. Gott kött typ.
Dricker helst: dr pepper
Drömsemester är: Thailand, hawaii, bahamas och fara tillbaka till spanien. NU:)
Favoritkläder är:
eeeeeeeh vet inte
Tränar helst: På fotbollsplan!!
Bästa vän: sååååfi
Gillar mest med mig själv: Att jag blir så sjukt ful på vissa bilder och det gör folk glad.
Favoritårstid är: sommar!
Mat jag ogillar mest: blodpudding...
Dryck jag ogillar mest: typ.. KAFFE!
Ogillar mest med mig själv: har dåligt självförtroende
Något som gör mig arg: såna som beter sig som nå divor och tror dom är bäst osv. falska människor också.
Något som gör mig ledsen: När jag saknar en speciell tid eller person(er).
Något jag längtar till: Sommaren!!!! studenten!
Någon/något jag saknar: finns masser.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0