Dag 2/3.

Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Hm, en bra fråga. Finns ett par stycken som jag vill träffa nu, och en av dom är Emma Öberg. En sjukt fin tjej, som är otroligt saknad av öjebyfolket och fotbollslaget, jag hoppas du har det bra där du är, och att allting kommer bli bra! snabbt! (Läs hennes blogg så förstår du vad jag menar.)
En annan person är Min mormor. Det är mer än 9år sen hon dog, och det är lika jobbigt än idag att vara utan henne. Visst, jag tänker inte på det lika ofta, men det känns i hjärtat. Och hon har inte ens fått träffa sitt barnbarnsbarn! Eller sitt sista barnbarn. Hon dog 6 dagar före min lillebror föddes, på alla ♥-dag.
- dom skulle jag vilja träffa nu.
 
Dag 3 – Min favorit årstid och varför.
Sommaren såklart! Ingen skola, inga läxor och ingen stress. Så otroligt skönt att vakna upp av att rummet håller på att överhettas, ta på sig shorts och linne och fara ut med vänner! Fara och bada, sitta och grilla på kvällarna, sitta på södra hamn, bara njuta av sommaren. Finns inget bättre än det. Och spela fotboll! Åh, underbart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0