Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.



1. Om jag blivit kille skulle jag heta Yngve
2. Jag har jätte krokiga lillfingrar
3. Idag kunde jag varit död. När jag var liten drack jag klorin (frätande) + farmors hjärtmedicin
4. Jag kommer kanske få tandställning
5. För några år sen var jag en pojkflicka, hade pojkiga kläder och betedde mig som en.
6. Min riktiga hårfärg är mörkblond
7. Jag var alltid pappig förr "pappas flicka". När pappa lämnade av mig hos mamma på vintern, så sprang jag efter hans bil när han for iväg. Då det var slaskigt ute och jag sprang i sockar.
8. Jag använder oftast mörka kläder
9. har 12 piercingar (öron,navel,tunga)
10. har spelat fotboll i 11 år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0