VAD HÄNDE DÄR?

Matchen igår blev vinst! med 2-1:-) härligt.  Spelade inget i första, men skulle ut i andra, som han berättade skulle jag vara deras "hemliga vapen" och använda min "snabbhet", hårdhet och mina skott, och när jag fick komma ut, var jag hård, fick gult kort- blev bänkad. Var pissed off för det.

Efter matchen for jag hem, duscha sen for vi till hammen och grillade! Mys:-) Kring 1? for jag och sofi till simon och lekte inbrottstjuvar! haha. Dom var uppe och lanade och vi gick där nere och gjorde olika ljud typ, och sen tillsist när dom hörde blev dom asrädda! haha, kunde allvarligt inte sluta skratta så kul det var! Panikslagna pojkar, hahah.  Var där ett bra tag typ 4, sen orka vi inte cykla till jennifer, var kallt ute så for hem till sofi och sov!


Nu är jag iallafall hemma och ska städa upp! :-)
Match igen ikväll med f18 i älvsbyn hoppas på vinst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0