MILLION PIECES

Tiden i arjeplog har varit helt super! Bestått av mängder floder med tårar, massa skratt och bara lycka!


Torsdag: kom fram kring 11, vi gjorde inte så mycket... inte vad jag kommer ihåg..


Fredag: Blev väckt kring halv 11, for och gjorde lite ärenden, for på genrep, grinade hela tiden, förstod inte hur jag skulle klara av att läsa upp dikten på lördagen.. Fixade 3 tårtor och tog det lugnt! På kvällen kom hela släkten dit. Syskon, föräldrar! Vi var 17 pers, och middagen serverades klockan 10 på kvällen! som att vi var hungriga.
Satt uppe med dom och lyssnade på vad dom hade att säga, ;-) fixade även en bröllopsskiva!

Lördag: Vaknade halv 11. Åt frukost,tog elis i barnvagnen och följde sofi till medan där hon skulle jobba under bröllopet, gick sedan hem och hämtade upp simone för att bege oss till Thea som skulle fixa oss:-) Klädde på oss klänningarna och åååååååååååååååh vad nervös jag blev!! Åkte raggarbil till kyrkan med bestmanen, brudgummen och tärnorna!

Väl inne i kyrkan, började tårarna strömma! Så sjukt fint allting var, som min syster hade längtat till denna dag och äntligen var den här!!! och hon var så otroligt vacker! :-) Var nog inte en enda stund jag inte var tårögd! Ingen visste att jag skulle läsa en dikt, och när jag väl skulle så kunde jag knappt prata så mycke jag grina! Fick vinka upp mamma, heheh, hon kom och hjälpte mig och läsa. Snyftade mig igenom första versen, sen fick hon ta över.. Inte så att jag inte ville läsa, bara det att jag är så otroligt lättrörd när det gäller sånt. Var iallafall en dikt om att bli gudmor, som jag nu blivit till lille elis! ♥

Efter fotograferingen och utgången från kyrkan så begav vi oss till Medan, där det skulle serveras mat och underhållning för kvällen! Var god mat, och allt var superbra:-)  Jag tog även mod och läste upp massa telegram!!(FÖR ERAN SKULL EVVE OCH MACKE!!!!) haha. Kring 1, for jag och sofi ut med matte och fredde och raggade lite i samhället! For också ut till nån som hade fest, (lolfest) hahahah. Nåja, kom hem kring halv 4. Träffade nå killar också som hoppade in i bilen, haha, ojoj. 


Hela dagen var helt lyckad och en oförglömmlig dag!
 
Söndag: Blev väckt genom att macke kom in och trummade med två kastruller. Jätte bra uppvaknande!!!!!!!!! For till medan och städade, hem och åt, ner till mormors grav, sen hem och kollade igenom 800 bilder från bröllopet,  och sen hem! Har duschat för ett tag sen, ska ta och lägga mig snart. Så galet trött jag är.




söta tjejoooor

liten sneakpeak på klänningen och de! Ska be evve skicka bilder sen:-)

åka bil med matte och fredde klockan 3 äger:pP:p:p:p:p:p

the boy who knows how to chill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0