JAG GRÅTER BARA I REGNET

for till stan efter jobbet med sofi, eller först förbi henne ett tag. Gick omkring där och kollade, la av ett par skor också. Känns att bröllopet är nära nu! Är sjukt nervös:-) men jätte glad för deras skull!

For och käka på pentan med pappa, inte helt fel.. haha. For förbi jysk och köpte nya sängkläder och lite sånt:-)


Ska ta och städa rummet nu, och sen får jag se om sofi ska komma och skeda inatt också! Annars kommer nog min kväll innehålla lugnet själv:-)




bilder från ett tag!




kände mig galet snygg när jag cyklade till sofi igårkväll! älskar att byxorna var alldeles för korta också..


Körde en tävling idag med barnen, snurrsnurr tävling! Springer till konen, snurrar 15 varv med tennisklubban, sen springa tillbaka, vi gjorde först 15, sen 20 och sen 30;-) kommer film från de sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0