EVERY NOW AND THEN I GET A LITTLE BIT LONELY AND YOU NEVER COME AROUND

Kändes lagomt dåligt att vakna upp med regn. På avslutningsdagen med småbarnen! Typiskt. Men vi löste det, vi lekte med barnen i sporthallen fram till lunch. Efter det var det tipsrunda, frågor om oss ledare, och sedan skulle vi "ta" kort. heheheh, bästa delen! Placerade ungarna på stora läktaren, (som inte anade nånting!!) och när vi sa att dom skulle skrika BAJS så kom dom andra ledarna ovanför och slänge stora sopkorgar fulla med vatten på barnen;-) deras min var guldvärda!



For hem SJÖBLÖT, hade haft vattenkrig med typ 20 barn, var gode blöt kan jag lova!  Hoppade in i duschen, och la mig sen framför tvn där jag somnade! Blev väckt av pappa för ett bra tag sen, snart äta:-)


 bjussar så sjukt mycke. hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0