DET VAR JUST HÄR JAG STOD FÖR NÅGRA ÅR SEN

Matchen gick inte allt för bra. Vet inte vad som hände där i slutet egentligen. Var förjävligt arg där ett tag, kom fri mot målet, bara jag och målvakt och nog fan råka ja lägga den på målvakten ändå!!! ARRRGGHHHHHHHHHh. Bajs.




For hem och duscha och sen ut med sofi! :-) For och köpte lite gotta och sen vidare till Tages där vi myste på:-) När det blev för jobbigt med myggen for vi till jennifer där vi spenderade resten av kvällen:-) kom nyss hem och ska lägga mig och se tv! Imorgon ska jag in till stan med sofi, lite senare balen och på kvällen träning!





Nu får ni skåda världens charmigaste pojke!


















♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0