BRODER JAKOB,BRODER JAKOB SOVER DU? SOVER DU?

Ligger nere i gästrummet hos evve just nu med sofi! Försöker få ihop en dansskiva typ. Gillar att nedladdningsprogrammet inte är på våran sida nu.


Laget hade match idag och vi plockade hem 3 pinnar, BRA TJEJEEER!! Hostar som en jude, undrar hur det ska gå i kyrkan.........


Somnade i bilen sittandes med huvudet böjt bakåt,munnen öppen och såg allmänt lejd ut.(tydligen..undra varför????) Iallafall. Då vi körde genom arvidsjaur så var det 3 killar som stod och glodde medans vi körde förbi, och mamma sa att hon inte vågade väcka mig för då skulle jag skämmas så mycke. hahaha, men jag skämdes lika mycket ändå!! Åsså följde dom efter bilen med blicken, jag måste verkligen sett riktigt fager ut!!!


Genrep i kyrkan imorgon, sen grillfest! (typ.)


PEACE OUT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0