ÄR NI TVILLINGAR?

Spenderat kvällen på guldkusten! Med jaccuzzi(?) och mys! Var där med fina folket, och hade det trevligt.
Jag och sofi for sedan in till stan och hängde ett tag, och påväg hem ser vi ett par som är på cykelvägen, en sitter på knä och den andra håller i den andra, han hade nämligen cyklat omkull och skrapat upp ansiktet/ögonbrynet rejält. Så vi ringde ambulansen och dom pratade på en evighet kändes det som, varför inte bara skicka en ambulans direkt?!?!?! blev riktigt störd på det. En olycka hade hänt, vad mer behövde dom veta?? massa blod var inblandat,
och jag önskar dom all lycka att allt går bra!




Kan ju berätta lite om gårdagen! Slutade tidigare från sommarjobbet, hoppade på bussen till arjeplog och överraskade min syster;-) Hennes vänner hade anordnat en möhippa(hon visste inget) och hon hade ju försökt få dit mig över helgen, men jag sa att jag inte kunde och sånt. hon blev gode chockad när jag stod där med thea och väntade utanför konsum;-) hahaha. Hade då jätte kul under kvällen och hoppas hon hade minst lika kul!! :-) Bilder från den kvällen kommer sen nån dag.




matilda rebecca sofi jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0