still counting - volbeat

kom hem för ett tag sen från badhuset, for och badade idag också. Kan säga att hela min kropp gör typ ont. Min rygg, mina armar och mina ben.. lovar att jag ser ut som värsta gamlingen när jag går i trappan.... Känner mig iallafall helt mör i kroppen! Sista matchen förlorade vi, så vi kom  6a av typ 12? tror jag. Dom la gode mycke press på oss, och då blev vi smått stressade.

efter sista matchen for vi och hyrde skräckisar, så vi såg dom igårkväll. somnade under sista filmen, och tydligen hade jag ryckt jätte mycke när jag låg och sov, mina ben hade farit ner på golvet, och jag hade bara lyft upp dom och sen fortsatt sova, och jag minns inget av de......................


ska iallafall vila nu ett tag, sen packa till ikväll då jag far till pappa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0