step-in cupen

fick ändå goda nyheter idag. Hasse frågade om jag kunde spela i helgen,så jag ska få spela step-incupen. låter inte helt fel. Är inte lika underbart att jag måste vara på norrmalmia 07.00...........
Ska in och kolla nya skor imorgon, mina fötter klarar inte av skorna jag har nu, får blodpåsar under fötterna, och det om något är inte skönt. speciellt inte att gå med.


hur som haver. Träningen idag, skulle vara i hortlax men när vi kom dit var det stängt, så vi for till öjebyns sporthall och den var ledig, i 30 min. så en liten träning idag, men vi spelade hela tiden.

syster och elis kommer ikväll, jag längtar.

ska lägga mig och vila ett tag, vi har ingen ipren och min mensvärk är fruktansvärd, heido


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0