mår som förtjänat

min gårdag blev inte som tänkt, men den slutade ändå bra. Vi var hos simon och hade kul! Vi sjöng och hade nå lekar typ, allt var bra tills det blev bark. vi var tvugna fara därifrån så vi for till jennifer, där det var annat mycke folk! Mådde inte allt för bra ;-) hehe, så ja, vi var iallafall där och kring 12 blev det ett himla liv och jag blev utdragen åsså stod vi ute och skrek, hahaha, det var härligt.  sen la jag mig i jennifers säng och blev sängliggandes till typ halv 2 då pappa ringde och frågade om han skulle hämta mig, så då for jag hem!


imorse kom pappa in och frågade hur jag mådde och tog hand om mig ;-) inte illa att han förberett med "bakis" mat.. heh! Men hursomhelst. Min gårdag blev inte alls som jag tänkt, jag firade den med mina vänner, men inte dom vänner jag tänkt med och martin var ju inte heller med. Han var tvungen å fara, så jag hade ingen att pussa på tolvslaget! Så gårdagen blev ändå inte som tänkt.















det var mitt nyår 2010! Får hoppas 2011 blir lika bra om inte ännu bättre än 2010!

Kommentarer
Postat av: eö

du kunde inte ha censurerat glappkäft eller kanske lagt in de normala bilderna på mig å tessan ;)

2011-01-01 @ 22:08:50
Postat av: linnea

gott nytt år emelie!:)

2011-01-01 @ 22:13:49
URL: http://linneaabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0