internet cafè

sitter just nu pa internet cafè! har brant mig lite overallt, hela ansiktet, brostkorgen, kommer fa en sjukt snygg bikinibranna...... eller? plus pa skulderbladen. Min resa var bra. tills igar, dom flesta vet genom fb, men what to do. kanns bara piss att vara har just nu. Men ska forsoka gora det sista av resan bra, aven om det kommer bli jobbigt!

Inatt var det storm hela natten typ, det regnade, blaste och askade! vaknade inatt av de... ah vet inte vad jag ska skriva..

igar var vi pa amadores, dar jag brande mig.. men det var sjukt fint dar! ljus strand och ljusblatt vatten.. ah,lovely.

har ganska mycke bilder sa det kommer da ja kommer hem, hajdoooo

Kommentarer
Postat av: maja

gumman det kommer bli bra <3

2011-01-25 @ 16:42:01
URL: http://majaffurtenbach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0