impossible

Nu är det inte länge kvar. Den här tiden imorgon, borde vi ha lyft och är påväg till spanien.. åh, underbart. Får dock smått panik då jag tänker på flygresan- är flygrädd! dislike biiig!  Men det är då värt det.


Skolan idag gick perfa. Hade matte, de gick bra, och sen gick jag till syv:en och hon hjälpte mig att förstå och fylla i individuella blanketten så - DONE.

Sen for jag till farmor och farfar, fick lite fika, heh. sen polisstationen,beijer för tapeter, max för att äta, och min lillebror har typ 12 magar. Han åt sitt skrov+strips +lökringar, + mina strips+ mina sista nuggets...........det är galet!


söt tjej i sina bästa dagar..... hah..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0