i just wanted to say, you're the most discusting people that i know

svar till linnea köpte bara en topp till mig, tröja till elis och ett navelsmycke :) fanns faktiskt inte så jätte mycke att köpa. men kan lägga upp bild på toppen snart nån gång! :)


väcktes av mamma och elis som kom upp. Min natt är hemsk, jag vaknar och då fryser jag sönder men ändå kallsvettas jag som en jude, det är jobbiiiiiiiiigt..  allt e jobbigt


jo, igårkväll for vi till jävre för att hämta en soffa till mig, en svart läder soffa, det blev riktigt bra! längtar tills allting är klart, alla möbler och allt.



"and it feels like the pain will never go away
it feels like im going to break down. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0